lunes, 25 de septiembre de 2017

Tjejer Våra livechattrum

Jag heter Silvia och jag är 20 år, jag är lång, tunn, cadherona och med medelbröst och jag gillar verkligen sex och mogna män.

Efter Manuel (min medarbetare), en fet man, en person och en 50-årig, fick mig mycket rika på filmerna. Vi fattade beslut att gå till ett hotell där vi kan fortsätta vår passion.

Så vi kom ut från hytten och vi befann mig i en taxi, precis från början såg taxichauffören konstigt, eftersom skillnaden i ålder var beryktad. Inte omtänksamt Manuel började initialt att kyssa min nacke, medan jag strökade på benen, började jag genera mig men jag blev bortförd av spänningen och jag fick honom att fortsätta tillsammans med sina kyss på nacken. Jag kunde observera att taxichauffören kolladepå oss genom backspegeln med en sjuklig glöd.

Lite efter hand Manuel händer började att börja med att korsa min mage och att ligga på mina bröst, jag kände mig väldigt nära att föreställa mig spänningen som orsakade Manuel att vara fissando en kvinna med 20 år inför ögonen på en sjuklig taxichaufför.

Långsamt satte hon sin praktiska min blus och jag knuffade flätan för att få bättre grepp på mina bröst och bröstvårtor, och medan hon kysste och masserade mina bröst, bad hon mig om att helt eliminera flätan och hålla den i min väska som jag lydde omedelbart. Bara för att taxichauffören bara tittade på oss utan att säga något, höjde Manuel min blus, lät mina tuttar lufta och började börjabita och suga dem. Jag kände mig som att min vagina började ha blivit våt igen, så jag började röra Manuel's upprepa penis på hans byxor stod han upp och hela min nacke och tittade på mina ögon sa: "du är verkligen en kåt hora, jag slår vad om att du skulle vilja att jag ska fånga dig nedan, ta bort dina mammor trosor om du vill att jag ska hålla din fingrar.



I själva verket förtrollade hans språk mig, jag hade aldrig behandlats så, men det hade varit väldigt spännande, så jag började informera honom om att välja mig där, frågade han mig om jag inte bryr mig om han såg taxi föraren från det jag sa nej, och i detögonblicket slutade Manuel onanera och tog mitt hår och gjorde mitt ansikte vända mot backspegeln där taxichauffören såg oss med spänning och sa: "Den här tjejen är alla en piruja, är vår första datum och jag lät henne redan fånga mig i biografen - jag rodnar men eftersom hennes fingrar fortfarande var inuti min vagina kunde jag inte sluta stönta. Taxichauffören började initialt att le utan att säga en fras, så Manuel sa även med fingrarna onanera och dra på mitt hår: - att se liten tjej putona, öppna dina ben bra för att se hela din lilla puchita gentleman, nu när jag släpper ner din röv, vill jag att du håller på att hålla fingrarna och onanera för föraren. Jag Moget Bästa Webcamsexet I Ditt Liv var nästan förlamad, men en fast klump Manuel på min kind som fick mig att reagera och sätta fingrarna i slidan, föraren kunde inte stå upp och hoppade på en olycklig gata och började initialt att onanera medan han fortfarande tittar på spegelns baksida.

När jag onanerade Manuel frågade mig att ibland ta mina fingrar och slicka på dem, vilket såg ut som en taxichaufför en hel del, så en gång snarare än att slicka mina vaginala vätskor, sträckte jag handen till föraren som utan att tänka två gånger Ibland suger jag vid mina fingrar.

Manuel ansåg föraren och sa: "Jag ska ge dig en smak av denna ricura, men jag låter dig inte ta med det, för det är vad jag är.Jag ska låta dig fixa fingrarna när du onanerar , Jag skulle vilja att du skulle känna hur tight skeden har den här dumma tjejen.

När jag hörde detta öppnade jag mina ben mycket mer, taxichaufförens fingrar glände i min skede, medan Manuel händer återfick mina bröstvårtor, jag var het och kände mig kravet på att något skulle tränga in mig, så jag bad Manuel att ha sin penis i Han sa till mig: "Det verkar som om du borde inte leva med någon kuk inuti, och även om du har uppfört sig, mamma inte behaga dig, för jag måste verkligen spara energi för hotellet, men jag förstår att du är intresserad sticka, du är så varm att även en kvastskiva du


går in i, här behöver vi inte en kvast, men vi har en växelspak, så om kompadren inte är obekvämt klara du där mamma.


Jag tog omedelbart av spaken, sänkte min blus och kjol. Manuel betalade taxichauffören och vi kom ut från bilen.

Vi började gå och jag kände mig trött, men Manuel tog mig för hand och sa "Silvia, du är en hund i bråket, så jag ska erbjuda dig ett tillägg innan du kommer till hotellet, lägg inte den personen av mustia, jag såg att du gillar att vara bevakad, och jag gillar att skryta på vad jag ska konsumera, så innan jag går till hotellet ska jag ta en tur på tunnelbanan, genom att inte ha på sig byxor eller bräda. ..
Tjejer Våra Livechattrum | Par Frialivesex-chattsidorna | Killar Livesex-chatt Och Träffa Sexiga Camtjejer | Transsexuella Kompisar Att Sexchatta Med | Moget Bästa Webcamsexet I Ditt Liv |

No hay comentarios:

Publicar un comentario